Ciele Slovana Bratislava: Pravidelne zaplnený štadión a presadiť sa v Európe.

Belasí majú za sebou významné obdobie ako po športovej, tak aj po klubovej a fanúšikovskej stránke. Okrem dôležitých zápasov v boji o titul sme absolvovali úspešný návrat na Tehelné pole. Svoj pohľad na úvod jarnej časti poskytli generálny riaditeľ klubu Ivan Kmotrík ml. a taktiež marketingový riaditeľ Tomáš Straka.

Športové ciele

Vstup do jarnej časti potešil generálneho riaditeľa klubu, ktorý vyzdvihol viaceré pozitíva. „Do jarnej časti sme vykročili správnou nohou. V prvých jarných zápasoch sme ukázali veci, ktoré sme si zdôrazňovali ešte pred zimnou prípravou. Mám na mysli najmä defenzívu a kompaktnosť celého tímu, na jar sme udržali tri čisté kontá a jediný gól sme inkasovali z pokutového kopu. Potešilo ma dôležité víťazstvo v Dunajskej Strede i to domáce s Trnavou, keď síce prvý polčas bol v našom podaní ešte akoby zviazaný novým prostredím a vypredaným štadiónom, ale naše mužstvo zvládlo tento nesmierne náročný zápas a Tehelné pole sme tak otvorili víťazne,“ povedal Ivan Kmotrík ml.

„Ako vždy hovorím, stále je tu priestor na zlepšovanie, pretože ešte máme medzery, ktoré musíme odstrániť. Posledný duel v Senici mal svetlé aj horšie momenty, a opäť nám nastavil určitý výkričník. Neustále budem klásť dôraz na každodenné zlepšovanie každého človeka v klube, pretože len tak budeme úspešní aj v európskych pohároch,“ pokračoval generálny riaditeľ klubu.

„Verím, že čo najskôr potvrdíme zisk titulu, za ktorým smerujeme. Nadstavbovú časť vnímame aj ako určitú predprípravu na to, čo nás v budúcej sezóne čaká v európskych pohároch. Našou ambíciou je presadiť sa v Európe, a splneniu tohto cieľa podriadime maximálne úsilie. Chceme vrátiť Slovan tam, kam patrí,“ dodal generálny riaditeľ klubu.

Ciele a čísla o návštevnosti

Belasí sa vrátili domov na Tehelné pole, na otvárací zápas s Trnavou prišla rekordná ligová návšteva 22 500 divákov. „Naším kľúčovým a prioritným cieľom je prinavrátiť ľudí do hľadiska, aby bolo Tehelné pole pravidelne zaplnené. Stále musíme intenzívne pracovať na tom, aby nás fanúšikovia chodili podporovať v každom zápase bez ohľadu na súpera a aby v každom boli naším dvanástym hráčom. Chceme, aby ľudia mali z návštevy futbalu zážitok a chodili na Slovan bez ohľadu na to, proti komu hráme. Pre spokojnosť fanúšikov urobíme všetko, čo bude v našich silách. Vieme, že na prvom zápase boli určité nedostatky, ale pracujeme na tom, aby sme ich odstránili a ponúkli tak fanúšikom ešte lepší komfort a lepšie služby,“ načrtol Ivan Kmotrík ml. najpodstatnejší cieľ klubu na najbližšie obdobie. Rovnako prezentoval ciele týkajúce sa športovej časti. 

Úvod jarnej časti bol pre Slovan kľúčový aj z pohľadu marketingu. Klub pripravil na otváracom zápase s Trnavou veľkolepý otvárací ceremoniál a snažil sa vytvoriť pre návštevníkov zápasu čo najlepší komfort, aby si tak mohli užiť zápas a odniesť si odtiaľ pekný zážitok. „S odstupom pár dní sme si vyhodnotili dáta od nášho oficiálneho ticketingového partnera, z našich komunikačných kanálov i mailov a telefonátov, ktorými nás fanúšikovia kontaktovali pred zápasom s Trnavou. Záujem o vstupenky bol taký obrovský, že by sme na základe dopytu predali aj 40 000 vstupeniek. Samozrejme, svoju úlohu zohral aj aspekt nového štadióna, no aj tak je to obrovské a pre nás zaväzujúce číslo,“ povedal marketingový riaditeľ Tomáš Straka.

Pozri aj aká bola návštevnosť vo Fortuna lige počas základnej časti?

V predaji sú pre fanúšikov Slovana Bratislava permanentné vstupenky, ktoré im garantujú miesto na všetky zostávajúce jarné zápasy na Tehelnom poli. „Prakticky okamžite po zápase s Trnavou nás začali fanúšikovia kontaktovať ohľadom vstupeniek na prvý domáci duel v nadstavbovej časti. Na základe vyžrebovania bolo totiž jasné, že sa v ňom stretneme buď so Žilinou alebo Dunajskou Stredou. Vyšlo to na Dunajskú Stredu, čo si dovolím povedať je vzhľadom na športovú formu ešte významnejšie meranie síl než to otváracie so Spartakom Trnava. Dopyt po vstupenkách je obrovský,“ pokračoval Tomáš Straka.

„Preto intenzívne pracujeme na tom, ako pristúpiť k predaju vstupeniek na najbližšie zápasy na novom Tehelnom poli. Poviem úprimne, že je pre nás prioritou, aby v prvom rade skutoční fanúšikovia Slovana mali možnosť podporiť naše mužstvo priamo z tribún Tehelného poľa, a to ako v zápase s Dunajskou Stredou, tak aj v ďalších jarných súbojoch. Podľa toho aj pristúpime k spôsobu predaja vstupeniek na najbližší duel a aj na ďalšie jarné zápasy. Viac informácií o predaji vstupeniek na najbližšie zápasy prinesieme v priebehu utorka,“ uzavrel Tomáš Straka.

Na webe sa uvádza aj to, že v prípade druhého kola prezidentských volieb sa preloží zápas na nedeľu.

Zdroj: web ŠK Slovan Bratislava

 

Napísať komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.